Bestuurlijk VvE-beheer
Bestuurlijk VvE-beheer maakt de cirkel rond
Naast het technisch en financieel beheer krijgt een VvE ook te maken met taken en werkzaamheden op bestuurlijk gebied, genoemd bestuurlijk VvE-beheer. U wilt voldoen aan de wettelijke verplichtingen, maar ook alle eigenaren bij de bestuurlijke zaken betrekken en verantwoording af kunnen leggen over het gevoerde beleid. Dat vraagt om overzicht en een optimale schakeling tussen de verschillende beheerdisciplines. Voor eigenaren draagt een gedegen bestuurlijk VvE-beheer bij aan vertrouwen en een plezierige woonomgeving. Investeren in een goede samenwerking met verschillende partijen is belangrijk om de VvE succesvol te besturen. Vizier VvE Beheer biedt u deskundige begeleiding en constructief advies bij de uitvoering van uw bestuurlijke taken met bestuurlijk VvE-beheer.
Een integrale aanpak voor uw VvE-beheer
Het management van een VvE omvat bijvoorbeeld het organiseren van de Algemene Ledenvergadering en het uitvoeren van alle daaruit voortvloeiende administratieve verplichtingen. Ook het voeren van de ledenadministratie en de archivering van documenten, de communicatie met leveranciers en VvE-leden, het afhandelen van schades en het afsluiten van verzekeringen vallen onder de bestuurlijke taken van een VvE. Dat is een breed scala aan verantwoordelijkheden, die u vaak veel tijd kosten. Vizier VvE Beheer werkt multidisciplinair. Wij leggen de verbinding tussen uw technische, financiƫle en bestuurlijke beheeropgave. Met onze integrale aanpak kunt u rekenen op een deskundige partner die de samenhang tussen de verschillende beheeraspecten nauwlettend in het oog houdt. Dat levert niet alleen een optimale beheersituatie maar ook gestroomlijnde processen op.
Welke bestuurlijke taken kan Vizier VvE Beheer concreet overnemen?
- Organiseren van de Algemene Ledenvergaderingen en indien nodig wonen we de vergadering bij;
- Afhandelen van alle schriftelijke correspondentie;
- Communicatie met VvE-leden en eventuele huismeester;
- Voeren van de ledenadministratie en begeleiden van overdrachten;
- Bemiddelen bij conflicten;
- Voeren van een digitaal archief;
- Aanvragen van vergunningen;
- Beheren van de verzekeringsportefeuille en afhandelen van schades.
Als u vragen heeft of meer wilt weten over onze aanpak, kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij gaan graag met u in gesprek.
Ik wil contact opnemen